Unia Gospodarcza Regionu Śremskiego - Śremski Ośrodek Wspierania Małej Przedsiębiorczości
tel: 61 28 32 704 | e-mail: unia@srem.com.pl
Turystyka
i dziedzictwo
kulturowe

Aktualności

Jesteś tutaj

Aktualności Szkolenie online „Skutki podatkowe i pracownicze wsparcia z tarcz antykryzysowych i kontrola prawidłowości wydatkowanych środków”, 26.04.2021 r., godz.: 10:00
22/04/2021 |

Szkolenie online „Skutki podatkowe i pracownicze wsparcia z tarcz antykryzysowych i kontrola prawidłowości wydatkowanych środków”, 26.04.2021 r., godz.: 10:00

Serdecznie zapraszamy na szkolenie online „Skutki podatkowe i pracownicze wsparcia z tarcz antykryzysowych i kontrola prawidłowości wydatkowanych środków”, które odbędzie się 26  kwietnia 2021 r., godz.: 10:00

Szkolenie przeprowadzi Anna Stokłosa LL.M. – radca prawny. Specjalista prawa i prawa pracy. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz The Catholic University of America (Waszyngton, USA). Obecnie doktorantka w Katedrze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych UJ. Doświadczony szkoleniowiec zagadnień związanych z problematyką zatrudnienia oraz ochrony danych osobowych

Zgłoszenia prosimy dokonywać mailowo: milena@unia.srem.com.pl  lub telefonicznie 698 074 659.

 

Po dokonaniu zgłoszenia odwrotnie zostanie przesłany link i hasło dostępu do uczestnictwa w szkoleniu.

 

W czasie szkolenia będzie możliwość zadawania pytań, a w przerwach również rozmowa z innymi uczestnikami.

 

Podczas szkolenia zostaną omówione następujące kwestie:

 

  1. Subwencja PFR 1.0 i 2.0
    a) cele, na jakie można przeznaczyć subwencję,
    b) ograniczenia co do przeznaczenia środków z subwencji,
    c) rozliczenie subwencji PFR:
    - jak liczyć poziom zatrudnienia,
    - skumulowana strata,
    - początek biegu 12 miesięcy prowadzenia działalności,
    - warunki umorzenia subwencji w 100% - zmiany w Regulaminie.
    d) skutki podatkowe umorzonej subwencji.

 

  1. Świadczenie postojowe oraz dodatkowe świadczenie postojowe
    a) warunki formalne uzyskania świadczenia (jak rozumieć brak poprawy sytuacji materialnej),
    b) łączenie świadczenia postojowego z innymi świadczeniami (np. zasiłkiem opiekuńczym),
    c) przeznaczenie środków świadczenia postojowego,
    d) skutki podatkowe świadczenia postojowego.

 

  1. Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników z FGŚP i FP - rozliczenie
    a) rygor zwrotu dofinansowania,
    b) rozliczenie dofinansowania,
    c) skutki podatkowe dofinansowania,
    d) okres kontroli urzędu pracy, US – na co zwrócić uwagę.

 

  1. Kontrola prawidłowości wydatkowania środków
    a) okres kontroli,
    b) organy uprawnione do kontroli,
    c) wydatkowanie środków:
    - wydatkowanie subwencji na wynagrodzenia osób zatrudnionych a dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników z FGŚP, FP,
    - zwolnienie z ZUS a wydatkowanie środków subwencji,
    - leasingi, przedterminowe spłaty itp.

 

Serdecznie zapraszamy!